Peksimet Depolama Sahası Kapatıldı, Rehabilitasyon Başlıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Bodrum Belediyesi, Bodrum ilçesindeki çevre düzenlemeleri ve kamu güvenliği adına önemli bir karara imza attı.

Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Bodrum Belediyesi, Bodrum ilçesindeki çevre düzenlemeleri ve kamu güvenliği adına önemli bir karara imza attı.
İki belediyenin ortak kararı doğrultusunda, Bodrum’un Peksimet Mahallesi’nde yer alan Peksimet/Dereköy Hafriyat ve Bağ-Bahçe Atıkları Kabul Sahası, ekonomik ömrünü tamamlaması nedeniyle özel araç girişlerine ve malzeme kabulüne tamamen kapatıldı.
Saha Doğaya Yeniden Kazandırılacak
Uzun yıllar bölgeye hizmet veren sahanın kapatılmasıyla birlikte kapsamlı bir rehabilitasyon süreci başlatılıyor. Kamusal hizmetlerin aksamaması ve rehabilitasyon çalışmalarının kontrollü bir şekilde yürütülebilmesi amacıyla, sahaya yalnızca belediyeye ait araçlar tarafından belirli bir süre daha malzeme taşınmasına izin verilecek.
Belediye yetkililerinden alınan bilgiye göre, bu geçici uygulama 2026 yılı sonu itibarıyla tamamen sona erecek. Çalışmaların bitirilmesiyle birlikte, mevcut alanın hızla yeşillendirilerek yeniden doğaya kazandırılması hedefleniyor.
Yeni Adres: Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası
Mevcut sahanın fiziki koşullarının, özel araçların giriş-çıkışları açısından risk oluşturduğu ve vatandaşların can ile mal güvenliğini tehlikeye atmamak adına bu kararın alındığı vurgulandı.
Sürecin başlamasıyla birlikte Bodrum ilçesinde oluşan tüm bağ ve bahçe atıkları, bundan sonra Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası’na yönlendirilecek. Muğla Büyükşehir Belediyesi, yaptığı açıklamada vatandaşların yeni düzenlemeye hassasiyet göstermelerini rica ederek, gösterilen anlayış ve iş birliği için teşekkür etti.














